Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-10-2021, 12:09 door Anoniem

Door Briolet: Door Anoniem: Ik zie als logistiek probleem hier dat je dan even wegloopt van de terminal om die scanner terug te hangen , en dan wel terug moet naar _die_ betaalterminal om te betalen . Waarschijnlijk blokkeert zo'n terminal op dat moment en blijft hij een tijd staan wachten met een afrekenscherm. En waarschijnlijk staat er een terugzet-rack vrijwel naast de terminal . Sterker. Het terugzet-rack is onderdeel van de terminal. Ik schat dat het iets van 8 plaatsen waren aan elke kant. En aangezien dat inderdaad snel vol is, zal het personeel deze dingen vrij frequent moeten inzamelen. In het verleden gingen ze in een winkelmandje en als daar 1 of 2 vol van waren, ging alles weer naar de ingangszone. Vanuit UI oogpunt - en zeker bij de Jumbo omdat die de boodschappen koppelen via "scan QR met de scanner, hang de scanner terug , ga naar dezelfde terminal, en betaal" - is dat erg nodig, ook al heeft het geen _technische_ noodzaak. (maar zie ook mijn ervaring/observatie bij de AH in 20:35) ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha