Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-10-2021, 11:27 door Anoniem

Ik vind de stelling van de rechter in deze heel redelijk, ik heb vroeger op de administratie gewerkt en daar werden dagelijks incremental backups gemaakt en wekelijks full backups. Dat ging nog op tape en de tapes gingen off-site. Waar ik me meer zorgen over maak, is de manier waarop de tabellen bij Exact Online zijn ingericht. Dat je 1 tabel gebruikt voor zowel de debiteuren als de crediteuren, vind ik logisch, de basisgegevens voor beide groepen zijn (nagenoeg) identiek. Maar het onderscheid tussen een debiteur en een crediteur maken, door de waarde van het nummer, is om te huilen. 1 extra kolom met als enige mogelijke waardes de D en de C, maakt het hier geschetste probleem onmogelijk. Misschien dat Exact daar iets aan moet doen en dat Exact een deel van de kosten hoort te vergoeden, omdat hier een simpele oplossing was geweest, dat het probleem al vanaf dag 1 in de kiem had kunnen smoren?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha