Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-10-2021, 12:48 door Anoniem

De vraag is natuurlijk wat de klant in dit geval gehad had aan een backup. Kennelijk is het probleem niet meteen ontdekt toen de 1e debiteur met nummer 15000 de bijbehorende crediteur overschreef. Want als het om maar 1 zo'n geval ging dan was het handmatig herstel niet zo kostbaar geweest. Kennelijk heeft het een aardig tijdje doorgemodderd voor men er achter was dat er iets fout was en wat dat dan was. Wat heb je dan nog aan die backup? Gewoon de status van (bijvoorbeeld) 3 weken geleden terug zetten was vast geen oplossing geweest want dan was alles wat in die 3 weken gebeurd is weg. En wat dan? De backup op een 2e omgeving terug zetten en dan stuk voor stuk alle crediteur records herstellen? Dat was vast ook een boel handwerk geweest. En het maken van een programma/script wat dat automatisch regelt vergt een hoge mate van deskundigheid mbt de interne werking van dat Exact pakket om dat te kunnen doen zonder dat er krititeke fouten in de data integriteit komen. Nog maar los van het feit dat de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha