Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-10-2021, 18:12 door Briolet

Door Anoniem: …Waarschijnlijk heeft ontvanger nog een oude (afgekeurde) analoge ferrarismeter en is hij verplicht deze te laten vervangen voor een nieuwe meter. Dit hoeft geen slimme meter te zijn maar wel een digitale die teruglevering registreert zonder communicatie. Zo heb ik het ook meegemaakt bij een andere netbeheerder. Ik zit bij Essent en heb sinds 2011 al een digitale meter die teruglevering apart registreert. Maar ook die moest vorig jaar vervangen worden door een slimme meter. Mij viel op de factuur over 2020 wel op dat ze geen gas en electra tarief voor het hele jaar hanteren, maar elk kwartaal het tarief vaststellen. Voor de periode dat ik nog geen slimme meter had, hebben ze het verbruik per kwartaal geschat. En met sterk wisselende prijzen per kwartaal, kan het best wel schelen hoeveel verbruik ze aan een duur kwartaaltarief toeschrijven.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha