Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-10-2021, 15:49 door Anoniem

Het is allemaal een kwestie van: "Welke smoezen kan ik als netbeheerder aandragen om mensen over te halen tot het accepteren van dingen waar ik zelf voordeel van heb." Dat is nu dus al doorgeschoten naar snode dreigende verkooppraatjes. Burgers die electriciteit afnemen, hebben zelf geen onmiddellijk serieus belang bij een slimme meter. En dus worden er redenen bedacht om burgers over te halen door ze van alles aan te praten, zodat zoveel mogelijk burgers gaan denken dat het in hun voordeel zou zijn om een slimme meter te nemen. Maar het is lood om oud ijzer voor de burger hoe het stroomverbruik wordt gemeten. Men had gedacht dat mensen door de slimme meter 3,5% energie zouden besparen. Het ziet er naar uit dat het niet meer dan 1% is, en dat zou ook simpel kunnen komen vanwege alleen maar de extra aandacht voor energiebesparing, en niet door de meter zelf. Daarbij zijn er de nodige problemen geweest met de nauwkeurigheid van bepaalde slimme meters die onder bepaalde omstandigheden een te hoog ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha