Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-10-2021, 11:30 door [Account Verwijderd]

Netbeheerders, en Waterleidingbedrijven hebben allemaal een geografisch vastgestelde machtspositie t.o.v. de klant. Ik bedoel: Als je in straat X in gemeente Y woont, is het onmogelijk om een andere netbeheerder te kiezen. Het is daarom des te afschuwelijker dat van zo'n Netbeheerder, in dit geval Stedin, maar wordt geaccepteerd dat zij hier kan wegkomen met een niet terzake doend twitter, twetter, kwetter excuus waar het hypocriete slijm vanaf druipt: ..."ook slimme mensen kunnen fouten maken"... Fouten? Fouten ???? Stedin heeft opzettelijk gekozen om naar de klant een gelogen dwangmaatregel die elke rechtsgrond mist te communicreren. Waarom zwijgt de Consument en Markt Autoriteit? Beste reageerders hier, Het gaat niet over het pietluttige persoonlijke gemier over al of niet accepteren van de 'slimme meter' (stompzinnige naam, maar dat terzijde) maar over een doelbewuste poging van een autocratisch bedrijf tot misleiding van een grote groep burgers (die als lijfeigenen en horigen maar hadden moeten ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha