Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-10-2021, 11:35 door Anoniem

Bij de consumentenbond is het altijd of je een ITO een ruimteraket laat uitleggen, ze snappen zelf niet waar ze mee bezig zijn. Zoals platenspelers testen met transport beveiliging aan, of MP3 GSM's testen en dan de enige die MP3 ondersteunt afkeuren omdat er geen nederlandse handleiding bij zit omdat je hem uit duitsland gehaald hebt. en bedoelen ze nu firmware updates van de motor management systeem, van de boordcomputer of van het entertainment systeem? soms zijn het 3 verschillende systemen, soms is het 1 groot brak systeem. maar voor veel auto's verschillend. dus als je een n00b vraagt 'heb je software problemen?' kan die als toyota rijder zeggen 'ja', als hun navigatie 5 jaar achter loopt en hun nieuwbouwwijk niet kent. is wel een verschil met een Tesla rijder die 'een software probleem' heeft en elke dat 2 uur bezig is om zijn auto in te komen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha