Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-11-2021, 01:12 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Door Anoniem: Ook het Vision System, dat voor de communicatie met voertuigbestuurders wordt gebruikt, is offline. In de tussentijd gebruikt de TTC radio als back-up om met personeel te communiceren. Chauffeurs zijn ook gevraagd om de eigen mobiele telefoons te gebruiken Kijk, in Toronto kan men nog pragmatisch denken. Hier in Nederland zou het vervoer worden stilgelegd "omdat er niet meer met de bestuurders gecommuniceerd kan worden" (dit is pas nog 2 keer gebeurd met de treinen) Een trein is toch echt van een andere orde. Die kunnen met volle snelheid op dezelfde rails op elkaar af rijden. ... en dat is maar een van meerdere duivels complexe conflictsituaties die kunnen optreden in een ontregelde dienstverlening voor railvervoer. Effe praten met de wagenvervoerder (machinist) en 'Leiden is uit last' is helemaal niet aan de orde. Zelfs het korte tijd stilstaan van een trein of alleen loc binnen het dienstgeregelde spoorbedrijf kan al catastrofale gevolgen hebben..

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha