Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-11-2021, 14:01 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Wel benieuwd hoe jij dit technisch op zou lossen? Er rekening mee houdend dat Spoofing ook veelal door bedrijven wordt gebruikt (denk dat als je belt niet het nummer van jouw extensie te zien is maar het algemene nummer van je bedrijf) En dit kunnen telco's niet afhandeld met cerificaten oid in de telefooncentrale van de bedrijven? Daar staat nu ook de telefoonnummer-ranges in die ze mogen gebruiken. Of anders icm een eigen server van de telco die controleert waar het gesprek vandaan komt, en wel/niet toestaat dat een "spoofing" nummer getoond wordt. Komt een verbinding niet door de controle heen, dan wordt er geen spoofing-nummer getoond. En er zullen nog wel intelligentere oplossingen te bedenken zijn Misschien blockchain gaan gebruiken? Is niet hoe t werkt. De partij die het gesprek initieert stuurt de data mee met welk telefoonnummer wordt gebeld. Het is wel heel makkelijk om te roepen dat de telco's het moeten oplossen maar grappig dat dit gebeurt door ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha