Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-11-2021, 11:19 door Anoniem

Door Toje Fos: Door Ard van Wiersum: @ Anoniem, 10:38, en 10:40 uur, Dank voor je reacties. Het probleem betreft dus inderdaad de QR print (Papier) want die is gebaseerd op een statische momentopname. Met gebruikmaking van de App die gebruikt maakt van dynamische gegevens omtrent je persoonlijke Covid-19 verleden heb je dat inderdaad niet. De vraag van Anoniem - die ik hier dus herhaal - betreft mensen die niet de beschikking hebben over de CoronaCheck-App omdat zij misschien ook geen Smartphone hebben. Op coronacheck.nl/print kan je volgens mij eenvoudig een nieuwe code genereren. Dit lijkt mij voor papieren codes ook de juiste manier. Je kan visueel controleren of het nieuwe printje anders is dan de vorige. Ik ga er vanuit dat de nieuwe dan weer zou moeten werken, net als met de QR-codes in de app die blijven werken als je een nieuwe aanmaakt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha