Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-11-2021, 10:58 door Lagbeck

Door Ard van Wiersum: Hier TS, Zoals ik gisteren om 23:23 uur meldde (1) heb ik vandaag mijn voor contactloos betalen geïmobiliseerde pasje uitgeprobeerd. Tot tweemaal toe kreeg ik de melding in het display van de betaalterminal: ongeldige pas. Voor de goede orde: zonder afbreken van de transactie lukte direct daarna het gebruikelijke pinnen probleemloos. Conclusie: De ING respecteert netjes de oude instelling. Te weten: Als je ooit contactloos betalen hebt uitgeschakeld wordt, en wel ook bij een nieuwe pas (die van mij is 3 maanden oud) dit gehandhaafd. Ik en anderen die het dus ooit hebben uitgeschakeld kunnen het dus niet meer inschakelen is mijn conclusie want je kunt niet meer kiezen tussen contactloos betalen in- of uitschakelen, zoals voorheen. (1) https://www.security.nl/posting/726692#posting726788Helaas is het niet meer waar dat wanneer je een nieuwe pas krijgt de geblokkerde instelling gehandhaafd blijft. Mijn oude pas was geblokkeerd voor contactloos betalen en de nieuwe tot mijn verassing ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha