Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-11-2021, 15:45 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Voor mij is het moeilijk te geloven dat de telecomsector nog steeds weigert maatregelen te nemen tegen nummer-spoofing. Nu betaalt de rest van de maatschappij de kosten door hogere tarieven voor een bankrekening. Banken zijn namelijk verplicht deze schade te vergoeden. Daardoor loopt de (mobiele) telecomsector weg voor de eigen verantwoordelijkheid. Gelukkig heb ik schone handen, mijn (prepaid) belkosten komen uit op ongeveer 10,- per jaar. De vorige persoon die dit zei kon het mij niet vertellen. Hopelijk jij wel. Hoe wil je dit technisch dichtzetten? Er rekening mee houdend dat dit ook legitieme use cases heeft. Een wedervraag: waarom zou de telecom industrie dit niet kunnen oplossen? Ze weten zoveel nieuwe snufjes te introduceren. waarom dan niet extra controle of beveiliging om spoofing tegen te gaan (of in iede rgeval te verminderen). Er is nu geen financiele druk om het te doen. maar dat betekent niet dat ze het niet kunnen. Denk aan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha