Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-11-2021, 21:11 door Anoniem

18:03 door Anoniem: Ook zonder zo'n storing, er is gewoon best een churn van telefoonnummers bij redelijk wat mensen. Het kan inderdaad altijd gebeuren. Maar ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat de kans dat er ergens iemand bij het intikken een fout in het telefoonnummer maakt behoorlijk toeneemt in de dagen kort na een type storing die tot gevolg heeft gehad dat een grote groep mensen opnieuw moet registreren. Een voorbeeld: Stel dat de kans 0,1% is dat iemand een foutje bij de invoer van het telefoonnummer maakt, en dat er gewoonlijk 100 mensen dagelijks hun nieuwe telefoon bij Rabo registreren, dan komt dit euvel gemiddeld 1x in de 10 dagen voor. (eigenlijk minder vaak omdat niet elk mogelijk telefoonnummer in gebruik is) Maar wanneer er een storing is geweest die tot gevolg heeft dat opeens 10.000 mensen opnieuw moeten registreren, en de meeste mensen doen dit binnen 24 uur, dan kunnen er in één dag tijd misschien wel 5000 herregistraties plaatsvinden en heb je dus 0,1% x 5000 = 5 van zulke gevallen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha