Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-11-2021, 23:16 door Anoniem

Door Erik van Straten: Door Anoniem: @Erik bel graag over twee weken nog eens terug en vraag of de koppeling verwijderd is. Ik verwacht dat dit zinloos is; ik ben immers geen klant en kan mij niet authenticeren. Bovendien is het niet in het belang van Rabobank en diens klant om mij die informatie te geven. Ik vind het een beetje raar dat een Rabobank klant kennelijk een telefoonnummer kan toevoegen aan de rekening en daar dit soort berichten heen laten sturen zonder dat er een procedure geweest is die eerst controleert of dit wel een geldig nummer is. Bijvoorbeeld eerst een SMS sturen ala "u heeft dit nummer toegevoegd aan uw Rabo rekening, type deze code in uw browser om deze te bevestigen: Xsbh5eEt En als ze dat dan niet doen dan dat nummer gewoon weer verwijderen. Dat is vergelijkbaar met procedures om je mail adres te bevestigen, een code sturen per mail (evt als een link) en dan vragen die te bevestigen. Alleen de totale prutsers laten het tegenwoordig nog toe dat je een mail adres opgeeft wat dan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha