Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-11-2021, 12:55 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Wat nu precies de oorzaak van de storing was is niet bekendgemaakt. Het wordt wel steeds mysterieuzer... VOG systeem plat, GVA systeem plat, website plat, klantcontactcentrum plat, kost 3 weken om het te fixen, maar nee het was echt geen ransomware hoor! Denk niet dat het ransomware is, dan was de schade veel groter. In een brief aan de kamer is aangegeven dat het systemen van SSC-ICT (Rijksbrede IT dienstverlener van Binnenlandse zaken) de storing veroorzaakt hebben. Om de technische oorzaak te acherhalen, moet je dus niet bij Justis zoeken, maar bij SSC-ICT. Ik vraag me niet af wie er de storing veroorzaakt hebben, maar wat voor storing het was. Als het bij een grotere partij ligt, een dienstverlener, dan wordt het nog raadselachtiger waarom een enkele storing (niet zijnde een weggevallen verbinding ofzo die je in een paar uur weer fixt) storingen veroorzaakt in zoveel verschillende systemen. Zelfs de telefooncentrale, stond er nog. Die SSC-ICT zal toch wel ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha