Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-11-2021, 23:26 door Anoniem

Door Anoniem: Zorg dat het ze tijd/geld kost om je te bellen. De simpelste manier is als ze je bellen gewoon op te nemen, vriendelijk te zeggen "Just a moment please" en de telefoon te muten. Doe dit consequent en ze zullen je waarschijnlijk van de lijst halen. Schiet je echt weinig mee op behalve je eigen tijd verkwisten en fraude in stand houden. Dit zijn geen zolder criminelen dit zijn gehele callcenters opgezet voor oplichting praktijken vaak met een legaal front en werkend voor hele grote partijen. Dat betekend dat ze in bulk inkopen qua voip de kosten nihiel zijn ze mogelijk de gemaakte kosten ook nog eens kunnen doorberekenen aan hun klanten (want het zijn vaak niet hun zelf die de fraude bedacht hebben maar uitvoeren namens) Dat in turn betekend het instand houden van het rogue callcenter en in ergste gevallen hebben de mensen waar het nummer van gespoofed wordt zelf ellende eraan terwijl ze er niks aan konden doen. De mentaliteit van als ik ze maar lang genoeg irriteer dan maken ze minder ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha