Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-11-2021, 16:38 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: De mentaliteit van als ik ze maar lang genoeg irriteer dan maken ze minder slachtoffers hoe nobel ook is niet doordacht al maakt het zeker soms kostelijk vermaak. De resources van je tegenstander zijn vele malen groter en die ene callcenter medewerker die je ophoudt heeft vaak gewoon meerdere lijnen tegelijk die ze bedienen.Werk je bij zo'n callcenter? Als je als 'slachtoffer' het leuk vindt om die gast zijn tijd te verspillen met een nutteloos telefoongesprek, dan moet je zo lang mogelijk blijven kletsen. Linksom of rechtsom, het kost het callcenter tijd en dus geld. Maakt niet uit hoeveel geld ze hebben, maar iedere cent die ze nutteloos verspillen is mooi meegenomen. Ook is de callcentermedewerker gedurende de tijd die hij met jou belt 'kaltgesteld'. Al hebben ze een miljoenmiljard medewerkers in dienst, ieder eentje die een tijdje uitgeschakeld is, is weer mooi meegenomen. Mijn advies is lekker gezellig babbelen met die mensen, maar wees heel voorzichtig dat je niet per ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha