Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-11-2021, 09:57 door Anoniem

16 jaar geleden was ik woningzoekende en net als velen ingeschreven bij WoningNet. Ook toen was de woningnood hoog en heb dus uiteindelijk een huis gekocht. Dit was ook het laatste moment dat WoningNet van mij een betaling heeft gekregen. Opvallend was dat toen een woning zoeken op de website eenvoudig te doen was door gebruik te maken van een procenttekentje. Dit jaar heb ik maar liefst twee keer een email ontvangen van WoningNet (phishing) om te betalen omdat anders mijn account gedeactiveerd zou worden. Ik denk dat de belangrijkste vraag die hier gesteld moet worden is, ""Waarom zijn inactieve accounts - na 15 jaar - nog steeds terug te vinden in het klanten bestand?"" Je ziet de laatste tijd dat een heleboel bedrijven al overgegaan zijn met het deactiveren/verwijderen van niet actieve accounts (o.a. VW) . Het zal WoningNet sieren om hun voorbeeld te volgen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha