Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-11-2021, 10:02 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Waarom beveiligen banken de procedure om een telefoon aan een rekening te koppelen niet wat beter? Dat is toch iets heel belangrijks wat je normaal gesproken haast nooit hoeft te doen, dat kan best offline geregeld worden dmv een brief en/of een videogesprek met een medewerker van de bank ofzo. Niet jezelf met je tien jaar constante telefoon als norm nemen. Belachelijk dat het Kifid zich hier toch weer grotendeels achter de bank opstelt. Bunq kan niet bewijzen, dat hun meldingen bij de klant zijn aangekomen, dus ze hoeven maar 25% te vergoeden? Wanneer ze niet kunnen aantonen, dat hun waarschuwingen zijn aangekomen, zouden ze 75% moeten vergoeden. Dit lijkt op het versturen van een brief met belangrijke inhoud. Hij is niet aangetekend verstuurd, dus je hebt hem ontvangen.?!? Wanneer je je beroept op een handeling om geld te besparen, moet je ook bewijzen dat je dat afdoende gedaan hebt. Laat het wijzigen van de telefoon deels via die mail verlopen. Dan kan het snel en je weet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha