Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-11-2021, 12:45 door Anoniem

Door Anoniem: Waarom beveiligen banken de procedure om een telefoon aan een rekening te koppelen niet wat beter? Dat is toch iets heel belangrijks wat je normaal gesproken haast nooit hoeft te doen, dat kan best offline geregeld worden dmv een brief en/of een videogesprek met een medewerker van de bank ofzo. Dat gebeurt wel heel vaak. Gemiddeld genomen zijn er voor elke 10 mobiele klant, 5 activeringen per jaar (Bron in het team verantwoordelijk voor activatie Apps van een grootbank gewerkt). Als je dan 4 miljoen klanten hebt, genereer je 2 miljoen brieven of 2 miljoen kantoorbezoeken. Dat is veel werk, nog los van het feit dat het overgrote deel van die 4 miljoen klanten het absoluut onaanvaardbaar vinden om bij elke keer als ze van Telefoon wisselen, of de app opnieuw installeren, of ook een iPad gaan gebruiken ze twee dagen niet meer kunnen bankieren..

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha