Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-12-2021, 16:58 door Anoniem

Banken en hun klantenservice het is om te huilen.. https://www.ing.nl/particulier/digitaal-bankieren/mobiel-bankieren-app/voordelen/index.html 5 redenen om te bankieren met onze app Altijd je bankzaken bij de hand: van je saldo checken tot geld overmaken Geef ze maar door dat ze *alle informatie* op hun sites overeenkomsten ook nog even mogen aanpassen als deze functie inderdaad verdwijnt en dat ze dat even doorgeven in hun algemene voorwaarden voor ze hun eigen regels overtreden. Soortgelijke onzin gehad met Triodos aan mijn kant daar zou je verplicht moeten inloggen via de app voor het kunnen bekijken van je rekening op mobiel. De browser omzeilen kost letterlijk 5 seconden en melding van gemaakt richting kwaliteitzorg. Zou opgelost worden maar was complex (1 code regel aanpassing uit ervaring) dus kon even duren. Vervolgens ook even gewezen erop dat ze hun eigen regels aan overtreden waren met twee tegenstrijdige overeenkomsten waarin in de eerste ze verplicht zijn om gebruikers op de hoogte te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha