Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-12-2021, 18:47 door Anoniem

Door Anoniem: Banken en hun klantenservice het is om te huilen.. https://www.ing.nl/particulier/digitaal-bankieren/mobiel-bankieren-app/voordelen/index.html 5 redenen om te bankieren met onze app Altijd je bankzaken bij de hand: van je saldo checken tot geld overmaken Geef ze maar door dat ze *alle informatie* op hun sites overeenkomsten ook nog even mogen aanpassen als deze functie inderdaad verdwijnt en dat ze dat even doorgeven in hun algemene voorwaarden voor ze hun eigen regels overtreden. Waarom zou een bedrijf zijn contract-overeenkomst moeten aanpassen als een simpele feature in een app veranderd? Dat soort features worden toch helemaal niet genoemd in contract-overeenkomsten? Dat de ING hier een steekje laat vallen is duidelijk. Heb je het ook gewoon bij de medewerker aangegeven, die waarschijnlijk nadat je het zegt zelf ook ineens het lampje ziet? Want degenen die het hier lezen zullen dat steekje denk ik niet snel repareren.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha