Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-12-2021, 10:32 door Anoniem

Door Anoniem: Banken en hun klantenservice het is om te huilen.. https://www.ing.nl/particulier/digitaal-bankieren/mobiel-bankieren-app/voordelen/index.html 5 redenen om te bankieren met onze app Altijd je bankzaken bij de hand: van je saldo checken tot geld overmaken Geef ze maar door dat ze *alle informatie* op hun sites overeenkomsten ook nog even mogen aanpassen als deze functie inderdaad verdwijnt en dat ze dat even doorgeven in hun algemene voorwaarden voor ze hun eigen regels overtreden. Je kunt via de app toch nog steeds je saldo checken? Alleen de snelle saldo check verdwijnt. Er hoeft niets aangepast te worden. Wat op de website staat klopt 100%. Zelfs als er "van je saldo snel checken" had gestaan klopt het nog. Ik kan mijn saldo binnen 5 à 10 seconden checken, inclusief het pakken van mijn mobiel en het intoetsen van mijn pincode. Da's best snel.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha