Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-12-2021, 09:18 door waterlelie

Dat steeds terugkerende DKIM verhaal als de oplossing, is natuurlijk niet waar, dat noem ik tunnelvisie Ik lees mijn email op twee manieren. Als webmail, en door middel van het programma Thunderbird. Om te zien, of een ontvangen email wel afkomstig is van de afzender, moet ik in webmail meerdere handelingen verrichten, om te het DKIM verhaal te vinden. In Thunderbird moet ik in de bron van de email naar iets over het DKIM zoeken. Om dus te zien, waar de email vandaan komt, zie ik in webmail (Gmail) bijvoorbeeld onderstaande informatie, en het gaat hierbij om juiste afzender, en dan moet ik dus eerst een paar handelingen verrichten, en dan lees ik: Van: ********* ****@mail*********.** Aan: ********@******.** Onderwerp: ********************************* SPF: FAIL met IP-adres ***.*****.*****.*****> Meer informatie DKIM: 'PASS' met domein ******-*********.** Meer informatie DMARC: 'PASS' Meer informatie En wat moet ik met dit verhaal als gemiddelde gebruiker, die kan daar dus niks mee. Als de verzender ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha