Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-01-2022, 11:23 door Anoniem

Door Anoniem: Bij 'app installeren' heb ik al afgehaakt. Exact. De ANWB nu ook met een brief met de voorbode dat je in de toekomst geen pasje meer krijgt maar hun applicatie moet gebruiken. https://reports.exodus-privacy.eu.org/en/reports/com.themobilecompany.Onderweg/latest dat dacht ik toch niet, ook de ANWB is dus een organisatie die privacy van de klant niet belangrijk vindt. Nu nog steeds als bedrijf de data van jouw klanten delen met Google, dan heb je de laatste jaren toch een aantal belangrijke memo's gemist. Daarom vind ik de waarschuwing van Jaap-Henk erg belangrijk, in de hoop dat bedrijven eens gaan realiseren dat klanten recht hebben op privacy (gelukkig zijn er enkele uitzonderingen). Want bij sommige kun je nu eenmaal echt niet aan voorbij dat je hun digitale product (voor mij persoonlijk never nooit geen applicatie, dat wordt straks nog wat wanneer de Rabobank enkel nog hun app zal ondersteunen (nu nog geen feit, maar kwestie van tijd)) 'moet' gebruiken.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha