Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-01-2022, 12:53 door [Account Verwijderd]

' Bij nog maar één op de tien pinbetalingen wordt de kaart in de betaalterminal gestoken'. ...Daar zit ik dus tussen. Ik ben nog van de generatie die in de jaren zeventig het dringende advies kreeg Betaalpas en Betaalcheques gescheiden op zak te hebben (er waren zelfs postbus 51 spotjes over op tv) en nu zou ik 'omdat het zo handig en snel is' met een contactloze betaalpas die zonder enige interactie van mij een waarde van € 100,00 vertegenwoordigd om te verliezen... de straat op gaan? Geen spreekwoordelijke haar op mijn hoofd. Ofwel: Neen. Ik heb contactloos betalen vanaf de start van de mogelijkheid daartoe uitgeschakeld. Het is nog steeds uitgeschakeld, en sterker nog: ik kan het niet meer wijzigen; tot mijn grote genoegen! (ING-bank) Noot: Bij de reguliere vervaging van mijn betaalpas krijg ik dus zo'n contactloze pas en ik heb nu al de conceptbrief klaar waarin ik de ING verantwoordelijk stel voor geleden schade bij verlies van mijn betaalpas omdat zij mij niet meer in de gelegenheid hebben ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha