Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-01-2022, 16:05 door Anoniem

Door Briolet: Door Anoniem:…Ik ben wel eens gebeld door mijn bank … …Maar ze bellen nooit voor iets wat met jou rekening te maken heeft. Zeg nooit nooit. Mij hebben ze vaak genoeg gebeld voor zaken betreffende mijn rekening. Een kennis hebben ze ook gebeld toen hij geld over maakte naar een dubieus nummer. (De bank belde toen om een toelichting te geven waarom ze de betaalopdracht geblokkeerd hadden.) In elk geval is het handig als ze je direct kunnen bellen, i.p.v. dagen later een brief over dat onderwerp te krijgen. "Als je ziet hoe gewiekst de fraudeurs te werk gaan, en dat mensen in een tunnel terechtkomen, waarbij mensen nog steeds geloven de bank aan de telefoon te hebben, dan snap je het. Nee, ik snap het nog steeds niet. Als een bank een pasje komt ophalen moeten toch echt alle alarmbellen gaan rinkelen, hoe overtuigend het eerste gesprek ook geweest is. Wel eens geld naar Spanje willen over maken waarvan de combinatie van naam niet klopten met een het IBAN adres. Die info werd direct ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha