Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-01-2022, 17:03 door Anoniem

Door Anoniem: Door Ard van Wiersum: ABN/AMRO: "Als je ziet hoe gewiekst de fraudeurs te werk gaan"... ...Social engineering. [1] Eindelijk krijg ik gelijk. Hoe vaak ik de gevolgen van aan sociopatie grenzende sluwheid; de motor van social enigineering hier al niet genoemd heb: géén idee, maar nu ben ik in mijn nopjes. Wat bedoel je met "Eindelijk krijg ik gelijk". Volgens mij is er niemand die de gevaren van social engineering ontkent? Andere grootbanken zoals Rabobank en ING vergoeden dit soort fraude ook al. Het is alleen ABN die nog tegensputterde. Overigens vind ik het persoonlijk een gotspe dat banken dit vergoeden. De individu doet alles zelf, accordeert de transactie, en doet dus een geldige betaling. De bank is vervolgens verplicht deze uit te voeren en snel ook (instant payments). En dan als het niet goed blijkt, mag de bank het compenseren. Wat we weer als klanten mogen betalen, zie ook het nieuwsartikel van ING die nu de KYC kosten direct gaat doorbelasten aan bedrijven. Het is ook echt ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha