Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-01-2022, 17:13 door Anoniem

Vind het grappig om deze commentaren te lezen. Bedenk, in het verleden werden mensen door de banken standaard het bos ingestuurd als het fout ging, zelfs als er iets niet correct was met de software van de bank. Men wist het niet van elkaar dus dit werkte vlekkeloos voor de banken, ze wasten altijd de handen in onschuld. En proberen dat nog steeds. Sociale media maakt het alleen moeilijk voor de banken, mensen weten nu van elkaar dat er iets fout gaat bij de bank. Vanwege de zogenaamde dure automatisering worden de kosten voor de klanten steeds meer verhoogd. Laat mij in onze bedrijfstak nu altijd horen dat er geautomatiseerd wordt om kosten te besparen...... Al deze ellende is makkelijk te voorkomen door de banken als ze willen, moeten ze alleen goed automatiseren. Het feit dat ze toch tot terug betaling overgaan betekend vermoedelijk dat er iet grondig fout zit en deze oplossing goedkoper voor ze is.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha