Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-01-2022, 13:19 door Anoniem

Door majortom: Vanaf 1 april Ik neem aan dat dit een vroege 1 april grap is? Dit lijkt mij het meest aannemelijke scenario :-) Door Anoniem: Als je de efficiency wilt verbeteren dan zou ik voorstellen: maak een app waarmee je stickers kunt scannen, ga daarmee langs de huizen en tel daar mee de aantallen JA/JA JA/NEE en NEE/NEE stickers. Je hoeft niet vast te leggen waar ze precies zitten, alleen de aantallen tellen. En bewaar dat in je systeem zodat je weet hoeveel folders je de bezorger mee moet geven. Maak een terugmeld mogelijkheid waarin de bezorger kan aangeven hoeveel hij overhoudt of tekort komt. En dan pas je die getallen aan. Dit lijkt me erg fraudegevoelig, bezorgers krijgen vaak betaald voor het aantal folders dat ze bezorgen (folders x adressen), de Nee's leveren uiteraard niets op. De bezorger heeft er dus baat bij om dit getal op te krikken, ook al gaat het waarschijnlijk om centenwerk.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha