Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-01-2022, 16:13 door Anoniem

Soms zijn die scammers wel heel gehaaid hoor. Ik ken iemand die er bijna ingetrapt is wat ik gelukkig heb kunnen voorkomen. Persoon had echt problemen met windows en een dag ervoor de echte klantenservice benaderd. Hij vond het wel gek dat alles in het Engels moest maar ach. Ik ving het gesprek half op en bij mij gingen alle alarmbellen af dus riep meteen dat hij op moest hangen. Gelukkig werd er ook daadwerkelijk opgehangen toen die gekken om creditcard gegevens vroegen en toegang tot te computer wilden met teamviewer. En dat was nog wel iemand die into computers was en waarvan ik verwachtte dat hij het meteen door zou hebben. Vind het dus wel een beetje twijfelachtig of het echt wel allemaal de klant aangerekend kan worden. De scammers worden steeds slimmer en er is ook een groeiend aantal mensen met beperkte computer kennis en niet mee kunnen komen met de nieuwste technieken. Vind het een slechte zaak dat steeds meer dingen alleen nog maar digitaal kunnen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha