Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-02-2022, 09:51 door Anoniem

Social engineering is zo vies, dat ze van alles proberen. Ik kreeg laatst een mailtje van de "Kruidvat klantenservice" over een klacht van mij, die niet behandeld zou zijn. Met een case nummer erbij. De "medewerker" stuurde dit na half vijf (dan is de klantenservice van Kruidvat gesloten), maar zou die extra tijd bij zijn manager declareren, omdat afhandeling belangrijk was. Of ik mijn email adres wilde bevestigen, omdat hij dan zeker wist dat het klopte. Ik werd aangesproken met mijn voornaam, waarschijnlijk afgeleid uit het adres, en het oogde heel redelijk. Terwijl ik hierop wilde reageren, dat ik mezelf hier niets over kon herinneren en wat het dan zou betreffen, keek ik nog een keer naar de afzender: marco@reageerkruidv.com. Dit triggerde een alarmbel en opvragen van de whois van dit domein, leerde mij dat het pas begin januari was geregistreerd. Het kwam mij vreemd voor, omdat ik eerder iets als @reageer.kruidvat.nl zou verwachten en niet een afgekapte bedrijfsnaam en een .com domein, terwijl de hoofd ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha