Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-02-2022, 22:37 door [Account Verwijderd]

Geen aanvullingen maar wel iets m.b.t. te melden: Ik heb geen begrip voor het knipperlichtbeleid van de overheid m.b.t. 2FA. Bijvoorbeeld: Bij de Belastingdienst kan ik inloggen via DigiD met alleen naam en wachtwoord, en bij het UWV moest ik het met naam, wachtwoord en SMS-controle, anders kon het alleen met de DigiD-app. Nu is het UWV wel een zelfstandig bestuursorgaan en de Belastingdienst is rijksoverheid, maar feitelijk zijn het beide overheidsorganen. Beiden zijn namelijk direct verantwoording schuldig aan het rijk/verantwoordelijk ministerie. Dus waarom zulke significante verschillen op het gebied van Security? Actueel is dat zeker bij de Belastingdienst die zoveel mentale ellende heeft aangericht (Toeslagenschandaal) Want het is niet onvoorstelbaar dat er tussen de slachtoffers mensen zijn die ten gevolge van digitale frauduleuze handelingen door derden, te denken aan wraaklustige ex-familie bijvoorbeeld, vanwege het verhoogde security risico bij 1FA als fraudeurs zijn gebrandmerkt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha