Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-02-2022, 17:11 door DLans

Door Anoniem: Een voor de klant nog simpelere oplossing zou zijn om maar 1 keer in te checken en 1 keer uit te checken gedurende een reis. Vervolgens wordt de meest efficiënte route berekend, en dat wordt bij de klant in rekening gebracht. Het geïnde geld wordt navenant verdeeld over de vervoerders. (de berekende route is bekend, dus ook het aantal verreden kilometers) Minder gemiste overstap-handelingen voor gebruikers, geen volgen met gps nodig. (met alle bijkomende privacy issues die weer opgelost moeten worden) De vervoerders maken het systeem onnodig ingewikkeld, omdat ze zichzelf centraal stellen en niet de reiziger (de klant). De vervoerders zouden eens een cent mislopen. De teveel betaalde gelden door reizigers die een fout maken, zijn een bijkomstig voordeel voor de vervoerders (extra inkomsten). Hoe wil je dat gaan doen met het "inchecken"? Persoon A pakt de bus van Breda naar Utrecht voor zijn werk, check in bij de bus. Persoon B pakt dezelfde bus maar heeft al eerder ingecheckt omdat die ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha