Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-02-2022, 11:44 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Consumenten mogen een bepaalde levensduur verwachten van een product naast de verplichte 2 jaar garantie. Ik zou hier wel eens een rechter naar willen laten kijken. Waarom een rechter? De oplossing wordt al gegeven. Nee de oplossing wordt niet gegeven, burgers hebben nog enkele maanden de tijd om het product gratis te vervangen. De jongste kaarten zijn van maart 2021 dat is nog geen jaar. oud en mogen tot 1 september gratis vervangen worden. Als ik, om wat voor reden, na 1 september 2022 met een kaart langs kom moet deze gewoon gratis vervangen worden volgens het consumentenrecht om 2 redenen, maar de belangrijkste is dat de wettelijke garantie termijn is nog niet verstreken is. Interessant perspectief heb je wel. Je hebt dus iets aangeschaft wat ondeugdelijk blijkt te zijn (één van de beschikbare functies doet niet wat hij belooft). De aanbieder biedt een oplossing (gratis vervanging plus onkostenvergoeding), stelt de betrokkenen persoonlijk op de hoogte en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha