Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-02-2022, 13:06 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Voorbeeld, ik zit vast in het buitenland vanwege een virusje en kan binnen de gestelde termijn geen gebruik maken van de terugroep aktie. Enfin, kennelijk denk ik er alleen zo over dus ik zal het wel verkeerd zien. Als jij tussen maart 2021 en september 2022 nergens een momentje hebt om die kaart te wisselen en/of al die tijd in het buitenland zit dan zullen je die paar tientjes die een nieuwe kaart kost ook niet uitmaken. Bovendien, die functie is niet verplicht ofzo. Ik heb nog een model 011 kaart dus ik heb heel die functie niet, en mis em ook niet. Zou ik hem wel missen dan zou ik zeker moeten gaan jammeren dat ik gratis een nieuwe kaart moet krijgen? Nee, het door jou aangeschafte product had die functionaliteit bij aanschaf al niet en is er geen sprake van een gebrek. Het gaat ook over het principe, leverancier levert ondeuglijk product en bepaald eenzijdig dat je ruim binnen het verstrijken van de garantietrmijn maar langs moet komen om het te laten vervangen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha