Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-02-2022, 23:53 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Door Anoniem: Het gaat al fout op het moment dat het betalen via PIN gelijkgesteld wordt aan het verwerken van persoonsinformatie door de bioscoop. Als de bioscoop dat op de gebruikelijke wijze geregeld heeft dan verwerken zij zelf geen persoonsinformatie maar laten ze dat doen door een externe partij, die deze informatie alleen verwerkt voor zover nodig voor de betaling en niet ter beschikking stelt aan hun klant (de bioscoop). Die krijgt alleen een dagelijkse afrekening met "pinbetalingen.... 2345,50 euro" en geen gegevens met betrekking tot hun bezoekers. En het betaalbedrijf krijgt geen informatie over waar die klanten voor betalen (bijvoorbeeld welke film ze bezoeken). Dat is technisch allemaal best wel goed geregeld en Michiel Jonker moet eens stoppen over dit soort futiliteiten te zeveren en kan zijn energie beter besteden aan zaken waar er wel wat aan de hand is. Eh... iets met bankrekeningnummers? En dan zitten die gegevens dus in ieder geval bij een externe partij. Waarom toch ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha