Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-02-2022, 11:37 door Anoniem

Door Anoniem: Maar wat er dus in ons geval op het laatste moment pas duidelijk werd is dat bij de meldkamer werd afgestapt van ISDN en ze overgingen op VOIP. Daardoor was er niet genoeg capiciteit meer om alle inkomende oproepen van analoge lijnen klanten op te vangen. Wij hebben een converter laten plaatsen die het analoge signaal omzet maar VOIP. Zo kon de oude centrale dienst blijven doen en contact maken met de meldkamer. Dat is eigenlijk wel een raar verhaal want dat zou KPN en/of de VoIP aanbieder van die alarmcentrale moeten doen. Als analoge lijn bezitter kun je gewoon bellen met iemand die telefonie via VoIP doet. Maar goed, een ATA en een VoIP accountje is ook veel goedkoper dan een analoge lijn, dus allemaal prima. Wel jammer dat het wellicht niet werkt als de stroom uitvalt, maar tegen "normale inbraken" werkt het prima natuurlijk.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha