Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-02-2022, 17:40 door Anoniem

Einde verhaal van pop-ups en cookies? En wat komt er dan voor in de plaats? IAB Nederland zegt de uitspraak nog te bestuderen en wil graag in overleg met de Autoriteit Persoonsgegevens. Menno Westinga, directeur van het mediabureau Mediaplus, vindt de oproep om simpelweg te stoppen met gepersonaliseerde advertenties ‘rigoureus’ en onverstandig. [...] Volgens onderzoeker Evert de Haan van de Rijksuniversiteit Groningen zijn de effecten van gepersonaliseerd adverteren niet makkelijk te meten. [...] De Autoriteit Persoonsgegevens raadt aan over te stappen op contextueel adverteren, waarbij reclames aansluiten bij de inhoud van de websites waarop ze verschijnen. https://www.volkskrant.nl/wetenschap/pop-ups-voor-toestemming-cookies-illegaal-bevonden-je-kunt-niet-vragen-om-akkoord-te-gaan-met-een-datalek~b578a408/ Als we ooit niet meer eindeloos hoeven te klikken op cookiebanners (‘gaat u akkoord met cookies?’), dan hebben we dat mede te danken aan Johnny Ryan, van de burgerrechtenbewering Irish ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha