Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-03-2022, 16:49 door Anoniem

Door Anoniem: Wat zijn de mogelijkheden om schade te claimen bij providers die niet mee werken een ddos te stoppen? (komend vanaf hun netwerk natuurlijk) Wat is je verhouding met de genoemde providers ben jezelf een ISP, Provider of een losstaand bedrijf die inkoopt via een ISP? Normaliter moet de eigenaar van het IP hier actie op nemen richting de niet medewerkende partij. Je bent als bedrijf zijnde meestal namelijk niet de echte eigenaar van het IP je huurt het van een ISP waar de ongein op binnenkomt en dat maakt het zeer lastig om dus ook acties uit te zetten. Uur tarief rekenen en schade claim eisen door mailtje kun je niet zomaar doen dat moet ook nog eens getoetst worden wil het kans van slagen hebben. Het zou anders zijn geweest als het een partij was waar je al een contract mee had dan had je het op die wijze kunnen afdwingen. Daar moet je trouwens ook donders mee oppassen want je zult niet de eerste zijn die een dure partij onder de arm neemt voor herstel werk waarna in een rechtzaak de bulk ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha