Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-03-2022, 11:30 door Anoniem

Nou Arnold, ik ben het vaak niet eens met kritiek op je schrijfsels maar nu wel. Het is een simpele vraag: Kan in sommige gevallen de consument zelf aansprakelijk zijn? Na 5 paragrafen met irrelevante opmerkingen komt uiteindelijk de conclusie dat dat "in de praktijk niet zal gebeuren". Maar de vraag WAS helemaal niet of de consument op te sporen zou zijn en of de fabrikant iets had moeten doen, de vraag was of de consument aansprakelijk is voor zijn handelen op internet (via een door hem gekocht apparaat). Zeg maar: als je bij de bouwmarkt een kettingzaag koopt en je gaat daarmee de bomen in het park omzagen, ben je daar dan aansprakelijk voor? Of komt dan de fabrikant in beeld? Of ga je zeggen "maar die man die dat deed is niet zo gemakkelijk op te sporen?". Lijkt me niet. De vraag blijft staan. Kan een consument aansprakelijk gesteld worden voor gedragingen op internet door apparatuur die hij zelf heeft gekocht en aangesloten.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha