Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-03-2022, 11:12 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: De bank had ook een vertraging van een dag in kunnen bouwen, vroeger was dat 3 dagen tot een week, dan was er ook geen probleem geweest. Er was vroeger wel een vertraging maar dat zat em in de trage verwerking, en voor een deel in de post. Ik weet niet of het toen wel mogelijk was om boekingen terug te roepen maar ik vrees van niet. Misschien dat je als je een envelop op de post gedaan had meteen naar de bank kon bellen en je rekening tijdelijk blokkeren ofzo. Maar als je zoals deze mevrouw er pas achter kwam dat je was opgelicht omdat je (weer een paar dagen later) een overzicht in je brievenbus vond met een afboeking erop, dan was het toen ook al te laat geweest. Hoezo een paar dagen later... De vrouw neemt anderhalf uur later contact op met ABN Amro, Even blijven opletten ja! Er schreef iemand "vroegâh was alles betâh" en daar ging ik op in. In het oude systeem waarin het 3 dagen tot een week duurde, duurde het ook een week voor je wist wat er gebeurd ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha