Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-03-2022, 12:09 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: De bank had ook een vertraging van een dag in kunnen bouwen, vroeger was dat 3 dagen tot een week, dan was er ook geen probleem geweest. Maar ja alles moet steeds sneller en sneller en de kans dat er dan onomkeerbare fouten worden gemaakt is dan ook groter. Hier moet eens naar gekeken worden. Sommige mensen snappen computers niet en zullen die ook nooit snappen. Deze mensen niet helpen en alleen maar belachelijk maken is behoorlijk arrogant van hen die er wel mee overweg kunnen. Hier laten banken een steekje vallen, voor de meeste mensen is het helemaal niet nodig dat het bedrag meteen overgemaakt wordt. Het is zelfs, zoals dit geval aangeeft, beter om dit niet te doen. Er is ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid, constant de rest van ons laten betalen omdat een deel van de mensen het verrekt om zich te informeren is nu eemaal ook behoorlijk arrogant. Ik heb nu al last van een vertraging in het verhogen van mn limiet bij de ING (is van 15 minuten naar 4 uur gegaan) omdat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha