Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-03-2022, 13:32 door Anoniem

Door Anoniem: Uiteraard erg sneu voor het slachtoffer. Ook wel een wonderlijk modus operandi. De fraudeur heeft dus toegang tot de app, kan daar allerhande betalingen mee doen. Maar kiest er voor alleen geld van de spaarrekening over te maken en dan middels een babbeltruuk het slachtoffer zover te krijgen het geld naar hem over te maken. Waarom niet gelijk naar jezelf overmaken? Omdat de ING als je geld naar een andere rekening wilt overmaken uitgebreid die opdracht valideert en authenticeert, terwijl overmaken van spaar- naar betaalrekening zonder controle meteen gedaan wordt. Dwz als je eenmaal ingelogd bent kun je dit gewoon doen, en overboeken naar andere rekeningen vereist extra code gedoe. Dat was vroeger niet zo, dat liep langs dezelfde controles. Maar er heeft ongetwijfeld een of andere paarse broek geroepen dat voor een betere gebruikerservaring dit soort acties meteen gedaan moet worden zonder gezeur over codes en zo. Een beetje een dom figuur maar dat zijn paarse broeken meestal.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha