Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-03-2022, 12:57 door Anoniem

Door Anoniem: Door Hyper: Het Kifid beslist zelden in het voordeel van de klant. https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/item/kifid-voor-de-consument-of-voor-de-bank/ Het Kifid is door banken opgericht om minder dure rechtzaken te hoeven voeren en doet meestal uitspraak in het voordeel van de bank. De cijfers zijn gewoon op internet te vinden. No shit voor een laagdrempelige procedure, dan krijg je een heel hoog percentage kansloze "niet geschoten zeker mis" klagers. Maar gelukkig staat het iedereen vrij om WÉL naar de rechter te stappen en WÉL een onafhankelijke toetsing te laten doen. Daar kost proberen en verliezen wel geld. Een procedure over een leverancier die z'n tarieven aanpast is , zolang dat correct aangekondigd is , gewoon kansloos .

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha