Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-04-2022, 23:11 door Anoniem

Door DLans: Door Anoniem: Door Anoniem: Is het IT-systeem van de NS wel in orde? “Nou nee, dus niet”, zegt Wijnand Veeneman, universitair hoofddocent organisatie en management aan de TU Delft. “Anders zou dit niet gebeuren. Het is ingewikkelde techniek. Maar je mag verwachten dat er wat steviger wordt gezocht naar een alternatief. Een tweede systeem achter de hand, dat flexibeler is. https://www.trouw.nl/economie/hoe-kon-het-zo-misgaan-bij-de-ns-en-kan-het-nog-een-keer-gebeuren~b7348b3d/ Sinds de NS is overgestapt van een UNIX naar een Windows platform (https://www.nu.nl/internet/4060029/ns-lapt-regels-aanbesteding-software-laars.html) gaat het regelmatig (blauw scherm met something went wrong op perron bord) mis. Hoe vaak reis jij met de trein en hoe vaak zie jij persoonlijk dat er iets fout gaat? Ik ga minimaal 3x per week met de trein tot maximaal 5x. Ik heb vrijwel nooit problemen op mijn traject, niet met de treinen of informatieborden. Het gaat gewoon 99% van de tijd goed, maar iedereen valt ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha