Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-04-2022, 20:28 door Anoniem

Door DLans: Door Anoniem: Wat voor onbekwame zitten daar nu weer in de management laag. Je reset de wachtwoorden van alle gebruikers en verwittigd ze *achteraf* ervan. Je gaat niet wachten op dat mensen zelf reageren en je legt zeker niet de verantwoordelijkheid bij de gebruiker om dat te doen. Enige klachten over de procedure redirect je naar HR of de mentor en je zorgt dat je operationale staf 100% kan focussen op herstel werkzaamheden. . Het resetten van wachtwoorden zal niet zo'n probleem zijn, echter het uitgeven van de nieuwe (tijdelijke) wachtwoorden zal het meeste tijd kosten. Want hoe ga je de wachtwoorden uitdelen of communiceren met 17.000 mensen en op een veilige manier? Tijdelijke wachtwoorden zou overbodig moeten zijn. Men zou als eind gebruiker simpelweg wachtwoord vergeten doorlopen. Het restant wat dit niet kan doorlopen om welke reden dan ook zal dit moeten melden bij hun mentor die kan dan begeleiding geven en de paar procent die je overhoudt die zet je door naar eerstelijns ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha