Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-05-2022, 13:25 door Erik van Straten

Door Anoniem: Door Anoniem: Als klanten echter niet kunnen internetbankieren, kan dit echter leiden tot te laat zijn met betalen, boetes e.d. Dank voor het melden, maar die angstscenario's kunnen achterwege blijven. Daarmee heb je m.i. een punt. Door Anoniem: Het komt over als "mensen zetten hun machine potdicht en tweaken 1001 dingen, kunnen dan op een gegeven moment dingen niet meer doen doordat het bedrijf in kwestie geen rekening kan houden met alle 2 miljoen klanten [...]. Dat is het "risico" van die optimale beveiliging, die 9 van de 10 keer nauwelijks tot geen meerwaarde heeft. Alles maar standaard laten dan? En met z'n allen de TS bashen? Als SNS is gestopt met OCSP stapling, heeft de TS gelijk dat dit een achteruitgang is: de bank verschuift zo het probleem van een niet bereikbare OCSP-server (van de certificaat-uitgever) naar de klant. Waarbij "niet bereikbaar" ook kwade opzet van een derde kan zijn. Naast dat deze stap terug als een privacy-issue kan worden beschouwd, is het ook een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha