Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-05-2022, 21:11 door Anoniem

Door Anoniem: De meeste oplossingen die hier worden genoemd gaan uit van extra authenticatie (i.e. andere bank). Dat zijn geen oplossingen omdat het probleem bij de gebruiker ligt. Ik weet niet hoe deze analyse nu weer uit de lucht komt vallen, maar dat is ECHT niet het enige scenario hoor! Wat ook voorkomt is dat bij pinnen bijvoorbeeld in de supermarkt of nog waarschijnlijker in een winkel met een balie de pincode wordt afgekeken en dan vervolgens wordt op een of andere manier de pas afhandig gemaakt. Door zakkenrollen, wisseltruuk, babbeltruuk, onder bedreiging, of hoe dan ook. Waar het dan fout gaat is dat bepaalde banken ALLE authenticatie hangen aan de combinatie pas+pincode. Die mag je niet afgeven dus voor hun is dat voldoende. Maar als gebruiker is het wel een groot nadeel dat als je deze combinatie kwijt raakt je dan AL je geld kwijt bent. Zowel saldo op je betaalrekening als op je spaarrekening, plus het maximale krediet. Instellen van een opnamelimiet werkt niet bij deze banken want dan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha