Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-06-2022, 22:05 door Anoniem

Door Anoniem: Dit is dus het resultaat als je digitalisering door de strot van onze ouderen te dauwt. En vervolgens zelf als bank tekortschieten in de volmacht constructie. Goed werk ABN Wel even het tijdspad in de gaten houden: 27 januari 2020: eerste opliochting. Vergoed door de bank 14 juni 2021: tweede oplichting (48.000 euro) 30 juni 2021: afspraken met ABN gemaakt (oa. docjter moet goedkeuren, spaarrekenign blokkeren) 4 september 2021: derde oplichting. Bank volgde eigen afspraken niet. Ook die schade is vergoed. De bank heeft imho wel netjes gehandeld. Het kan niet met terugwerkende kracht afgerend worden op afspraken die pas later gemaakt worden. Dan had dochterlief eerder moeten ingrijpen. En dat zal ook moeilijk geweest zijn. Dat gezegd hebbende: Er ligt duidelijk een taak weg gelegd voor de politiek om wetgeving te maken die analoge alternatieven blijvend facliteeert tegen alle digidrang in de samenleving. Ook die van de overheid zelf. Er is een steeds groter wordende groep die ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha